amlaksanaati

املاک صنعتی

اجاره انبار کوچک در غرب تهران

۲ بازديد
انبار اجاره ای

ده ها مورد مختلف اجاره انبار کوچک وجود دارد که ما در خانه ها، دفاتر کار و در بسیاری از بخش های مختلف زندگی خود داریم. برخی از این موارد مواردی هستند که ما به طور مداوم و فشرده از آنها استفاده می کنیم و برخی از آنها از مواردی تشکیل شده اند که به ندرت در معرض دید قرار می گیرند.
گاهی اوقات بسیاری از اقلامی که می خریم چه نیاز داشته باشیم چه نداشته باشیم به آنها اضافه می شود. در دنیای تجارت الکترونیک امروزی که خرید را می توان بدون خروج از خانه انجام داد، تعداد روزافزون اقلام برای همه به امری عادی تبدیل شده است. با این حال، این وضعیت می تواند پس از یک نقطه به نقطه ای جدا نشدنی برود.
تعداد روزافزون اقلام باعث ایجاد انبوهی از اقلام در سیستمی می شود که در آن موارد جدید همچنان باقی می مانند. در واقع، اقلام زیادی هستند که امروزه در بسیاری از منازل و ادارات مورد استفاده قرار نمی گیرند، اما فضای زیادی را اشغال می کنند. البته دلایلی هم در پشت این موضوع وجود دارد، از جمله اینکه بسیاری از ساختمان ها فضای ذخیره سازی اضافی ندارند و اگر هم باشد، اندازه آن بسیار کوچک است. این وضعیت باعث می شود انبوهی از اثاثیه فضاهای زندگی ما را اشغال کند و فضای داخلی خانه ها با کمدهایی پر از لبه پر شود.


اقلام اضافی چگونه بر خانه ما و ما تأثیر می گذارد؟

اگرچه در خانه هایمان فضای ذخیره سازی اضافی نداریم و مدت زیادی است که از برخی از وسایل خود استفاده نکرده ایم و در آینده نیز از آنها استفاده نخواهیم کرد، اما ممکن است نخواهیم از شر وسایل خلاص شویم یا آنها را بفروشیم. شاید در آینده، اگر نه در آینده نزدیک، برنامه هایی برای آنها داشته باشیم. علاوه بر این، ممکن است مواردی وجود داشته باشند که ضروری هستند، خاطره دارند یا برای اهداف جمع آوری نگهداری می کنیم.
در بالا اشاره کردیم که سعی می کنیم با استفاده از انبارهای اجاره مختلف، چنین چیزهایی را در منازل خود نگه داریم و فضا را از خانه ما بدزدند. مناطقی که اقلام اضافی از خانه های ما دزدیده می شوند نیز جنبه هایی دارند که مستقیماً بر زندگی ما تأثیر می گذارد. به طور کلی خانه ما مکان ویژه ما برای رفع شدت، استرس و خستگی روز است.
با این حال، این واقعیت که خانه های ما در همان هرج و مرج هستند، می تواند باعث ایجاد شرایطی شود که روحیه و انگیزه را از بین ببرد، مانند اینکه هیچ جا آرامشی را که به دنبال آن هستیم، پیدا نکنیم. این امر می تواند باعث شود که در حوزه های مختلف زندگی مان تحت تأثیر نامطلوب قرار بگیریم و با تأثیر این وضعیت، مشکلاتی را در خارج از خانه تجربه کنیم.


اگرچه چنین مشکلاتی ممکن است ساده به نظر برسند، اما در واقع می توانند مشکلات طولانی مدت و جدی ایجاد کنند. بنابراین باید چاره اندیشی و اقدام کرد. برای رهایی از جو منفی ایجاد شده توسط وسایل اضافی در خانه ها، بازیابی مناطق تحت پوشش وسایل بسیار مهم است. برای این کار باید راهی برای خلاص شدن از شر این موارد در اسرع وقت پیدا کرد.


املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، رهن کارگاه صنعتی در فتح کلیک کنید.

رهن کارگاه صنعتی در فتح

۱ بازديد
رهن صنعتی، همانطور که از نامش پیداست، رهنی است که مخصوصاً برای یک ملک صنعتی دریافت می شود. این نوع خواص می تواند شامل کارخانه های تولیدی، کارخانه ها، کارگاه ها، واحدهای ذخیره سازی یا انبارها باشد. آنها معمولاً در منطقه یک شهر یا شهرک به طور خاص برای استفاده صنعتی قرار دارند.

دلایل زیادی برای خرید ساختمان برای مصارف صنعتی وجود دارد. ممکن است بخواهید به طور فعال از آن استفاده کنید و کسب و کار موجود را در اختیار بگیرید، یا ممکن است بخواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. ممکن است بخواهید ساختمان را برای کاربری دیگر یا به عنوان سرمایه گذاری برای فروش مجدد بازسازی کنید. دلایل شما برای خرید هر چه باشد، می توانید برای وام مسکن صنعتی ملک درخواست دهید.

رهن های صنعتی در واقع در دسته وام های تجاری قرار می گیرند. رهن تجاری رهن هر نوع ملکی است که برای درآمدزایی باشد. با این حال، رهن تجاری می تواند واحد مسکونی در ساختمان داشته باشد، در حالی که رهن صنعتی نمی تواند.

خرید ملک صنعتی تقریباً مانند خرید هر ملک دیگری است. یک مکان خوب برای شروع، یافتن یک مشاور املاک است که متخصص در املاک صنعتی باشد. خود درخواست وام مسکن جایی است که فرآیند با خرید ملک مسکونی متفاوت است.

علاوه بر سوابق مالی، رتبه اعتباری و سایر اطلاعات مورد نیاز وام دهنده، از شما خواسته می شود اسناد مربوط به ساختمان و تجارت را ارائه دهید. اینها می‌توانند شامل طرح‌های تجاری، گزارش‌های محیطی، و اگر قبلاً کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید، تاریخچه آن کسب‌وکار باشد. همه این عوامل بر موفقیت شما در هنگام تایید وام مسکن صنعتی تاثیر می گذارد.

به طور کلی، به استثنای چند مورد، فرآیند مشابه درخواست وام مسکن برای یک ملک مسکونی است. هنگامی که پیشنهاد وام مسکن خود را در یک ملک صنعتی دریافت کردید، می توانید ادامه دهید و با وکیل املاک خود آن را بررسی کنید. پس از تنظیم و تایید قراردادها، می توانید نسبت به پرداخت سپرده خود و تکمیل خرید اقدام کنید.

به دلیل ماهیت املاک صنعتی، ممکن است هزینه های بسته شدن اضافی مرتبط با وام مسکن مانند گزارش های اثرات زیست محیطی وجود داشته باشد. اگر این یک نگرانی است، قبل از ادامه خرید، مطمئن شوید که دقیقاً متوجه شده اید که این هزینه های بسته شدن چقدر خواهد بود.

با وام مسکن صنعتی، شما می توانید از کارگزار وام مسکن برای یافتن بهترین نرخ های ممکن بهره مند شوید. مانند مشاور املاک خود، باید به دنبال یک دلال وام مسکن باشید که در بررسی نکات و جزئیات رهن و املاک صنعتی با تجربه باشد. همین امروز با وام مسکن نورث وود تماس بگیرید تا با یکی از کارشناسان وام مسکن صنعتی ما وقت ملاقات بگذارید!

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، رهن کارگاه صنعتی در فتح کلیک کنید.

کارگاه صنعتی ارزان در غرب تهران

۲ بازديد
نیمکت های کار معمولاً در کارخانه ها، تعمیرگاه ها،کارگاه صنعتی ارزان و کارگاه ها استفاده می شوند. این سطوحی هستند که در آن عملیات هایی مانند برش، کنده کاری و سنباده انجام می شود. نیمکت های کار معمولا در محیط های سنگین، یعنی در مناطق صنعتی استفاده می شوند. مدل های مختلفی از این تجهیزات وجود دارد که نیازهای مختلفی مانند نگهداری، تعمیر و تولید را برطرف می کند.

نیمکت های کار صنعتی که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم هستند دارای آپشن هایی با کابینت و کشو می باشند. علاوه بر این، ابعاد آن نیز با توجه به مدل متفاوت است. علاوه بر این، می توان نیمکت های صنعتی را در رنگ ها و گزینه های مختلف یافت. این نیمکت ها که استفاده طولانی مدت را ارائه می دهند، یک منطقه کاری راحت ایجاد می کنند. این نیمکت ها تضمین می کنند که ابزار دستی و ابزار به طور منظم در مناطقی مانند کارخانه ها و کارگاه ها نگهداری می شوند.

نیمکت‌های کار که با چیدمان و عملکرد قرارگیری در مناطق تولید ضروری شده‌اند، دارای پانتون‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند هنگام کار ابزار را آویزان کنید. نیمکت های کار صنعتی که به دلیل عملکرد خود برجسته هستند، در کارگاه ها به طور گسترده ای ترجیح داده می شوند. در مناطقی که تجهیزات کار به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، از بهم ریختگی جلوگیری می کند، ذخیره ایمن ابزار دستی را تضمین می کند و محیط کاری راحت و کارآمد را برای پرسنل ایجاد می کند.

نیمکت های کار صنعتی که ممکن است به دفعات در کارگاه ها با آن ها برخورد کنید، به گونه ای طراحی شده اند که بسیاری از نیازها را در چنین زمینه هایی برطرف کنند. با داشتن یکی از نیمکت های کار صنعتی که کاربردی و راحتی را برای پرسنل فنی خود به ارمغان می آورد، می توانید اطمینان حاصل کنید که کار بسیار سریعتر و ایمن تر پیش می رود.

مدل های نیمکت کار صنعتی
نیمکت های کار صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که مدل های مختلفی دارند. بزرگترین دلیل تنوع ابعاد، استفاده از کشو و کابینت است. با این حال، برخی از ویژگی های مشترک باید ذکر شود.

شبکه میز کار بدون مشکل برای استفاده در محیط های خدماتی مناسب است. علاوه بر این، با ساختار اسکلت فلزی محکم و بادوام، محصولی بسیار بادوام است. کلیه قطعات الکتریکی و متحرک؛ از محیط های مرطوب و گرد و غبار محافظت می کند. کشوها و کاورها دارای قابلیت قفل شدن هستند.

علاوه بر اینها، یک سیستم فشاری برای جلوگیری از باز شدن کشوها به خودی خود وجود دارد. به این ترتیب می توان به استفاده ایمن تری دست یافت. تنظیمات لازم را می توان روی پاها با پیچ های تنظیم مفصل توپ برای کف های ناهموار انجام داد. نیمکت های کار صنعتی دارای طیف گسترده ای از لوازم جانبی و همچنین قلاب های پانل هستند. کشوهای این کانترهای صنعتی که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم هستند در صورت تمایل می توان با جداکننده پارتیشن بندی کرد.

یکی از بزرگترین دلایل تنوع مدل میز کار صنعتی اندازه است. امکان انتخاب اندازه های مختلف میز کار با توجه به محیط کاری شما وجود دارد. علاوه بر این، تعداد کابینت ها و کشوها باعث افزایش تنوع می شود. می توانید مدل های پنج کشو و دو کابینت را انتخاب کنید یا می توانید کانترهایی با 10 کشو و 2 کابینت خریداری کنید. علاوه بر این، برخی از مدل ها دارای چرخ دستی های ابزار با پنج کشو هستند. اینها به ویژه در تأسیسات تولیدی با مساحت وسیع، کارکرد مهمی دارند. اندازه برخی از نیمکت های کار صنعتی به اندازه ای است که دو نفر بتوانند راحت کار کنند.

انتخاب گسترده ای از نیمکت های کار صنعتی موجود است. شما می توانید با انتخاب موردی که متناسب با نیاز شماست از میان این گزینه ها مزایای بسیاری داشته باشید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، کارگاه صنعتی ارزان در غرب تهران کلیک کنید.

تلفن تماس:09121213368

 

انبار صنعتی ارزان غرب تهران

۳ بازديد
انبارهای صنعتی ارزان غرب تهران و سیستم های قفسه ای
به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ترکیه، می توانید از سیستم های قفسه بندی صنعتی با کیفیت بالا که ما ارائه می دهیم بهره مند شوید. بنابراین، می توانید با داشتن گزینه هایی متناسب با نیازها و انتظارات خود، بهره وری را در کسب و کار خود افزایش دهید. شرکت ما که شامل طیف بسیار غنی از گزینه ها است، کیفیت برتر را برای شما به ارمغان می آورد. با بررسی سیستم‌های قفسه‌ای با کیفیت و قابل اعتماد، می‌توانید جایگزین‌هایی را ارزیابی کنید که به خواسته‌های شما پاسخ می‌دهند و مدل کاملی دارند. گزینه های مختلفی در بین این سیستم ها وجود دارد که با دقت و در راستای خواسته های مشتریان طراحی و تولید می شوند. اطلاعات دقیقی برای هر سیستم در صفحه ما وجود دارد، جایی که می توانید هر چیزی را که به دنبال آن هستید، از گزینه های سیستم های انبار اتوماتیک گرفته تا سیستم های قفسه بندی بیرونی، بیابید. با بررسی آنها می توانید پاسخ علامت سوال های ذهن خود را بیابید. همچنین می توانید با تماس با ما در مورد موضوعات مورد علاقه خود اطلاعات کسب کنید و قفسه های صنعتی را برای نیاز خود تعیین کنید. این سیستم‌ها که به‌ویژه در زمینه خرده‌فروشی به طور فعال مورد استفاده قرار می‌گیرند، امروزه توانسته‌اند جایگاهی برای خود در طیف گسترده‌ای از مناطق صنعتی پیدا کنند. اینها از لحاظ بصری یک موضع شیک و مدرن را نشان می دهند. در عین حال با ویژگی های مفید و کاربردی خود جلب توجه می کند. در راستای خواسته های مشتریان، طرح های اصلی نیز ایجاد می شود. بنابراین، می توانید این امتیاز را تجربه کنید که قفسه های فلزی یا چوبی با قالب های خاص پردازش شده اند. برای سیستم‌های قفسه‌ای که به راحتی مونتاژ می‌شوند و سال‌ها استفاده فعال را ارائه می‌دهند، می‌توانید همین الان با ما تماس بگیرید. با دریافت پشتیبانی حرفه ای از تیم مجرب و متخصص خود، ایده آل ترین گزینه ها را برای شما پیدا خواهیم کرد.

انبار TEMESIST و سیستم های قفسه
سیستم های قفسه بندی انبار Temesist که به عنوان یک گزینه عالی برای کسانی که به دنبال سیستم های قفسه بندی استانبول هستند، کار شرکت هایی را که نیاز به انبار دارند بسیار تسهیل می کند. شرکت ما که در آن شما می توانید به هر گزینه ای که به دنبال آن هستید دسترسی داشته باشید، از سیستم های رک شاتل معروف به نیمه اتوماتیک تا سیستم های رک پشت به پشت که با اتصالات خود راحتی را ارائه می دهند، همیشه در خدمت شما است. علاوه بر این سیستم ها که امروزه توجه زیادی را به خود جلب می کنند، می توانید به سیستم های قفسه بندی بیرونی نیز روی بیاورید که با بی نیازی به سقف و نمای بیرونی انبار، هزینه شما را کاهش می دهد. علاوه بر این، گزینه های سیستم قفسه کشویی که عملی بودن را ارائه می دهند نیز این روزها بسیار محبوب هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای گزینه هایی که در میان سیستم های قفسه انبار برجسته هستند و نیازهای مختلف را در مناطق مختلف برآورده می کنند، با ما تماس بگیرید. به این ترتیب، می توانید هر آنچه را که در مورد سیستم های رک ذخیره سازی تعجب می کنید، بیاموزید تا با انتخاب درست، کار خود را کارآمدتر کنید. شما می توانید با ملاقات با شرکت ما که نه تنها در استانبول، بلکه در منطقه وسیعی فعالیت های خود را انجام می دهد، پاسخ سوالات خود را در ذهن خود بیابید و می توانید اطلاعات دقیقی در مورد طیف گسترده ای از موضوعات از ویژگی های عملکردی به دست آورید. قفسه های فرآیند تولید

سیستم های قفسه کارخانه
هنگامی که صحبت از سیستم های قفسه بندی کارخانه می شود، با انواع مختلفی مواجه می شوید. در این مرحله، مهم است که ابتدا نیازهای خود را بسته به منطقه استفاده مشخص کنید. بنابراین، می توانید به گزینه هایی دست پیدا کنید که به طور کامل انتظارات شما را برآورده می کند و حداکثر رضایت را ارائه می دهد. در شرکت ما که بالاترین کیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت به شما ارائه می دهد، می توانید بدون زحمت به هر گزینه ای که به دنبال آن هستید دسترسی داشته باشید و داشته باشید. این سیستم های با دقت طراحی شده ثبت اختراع هستند. از آنجایی که محصولات ما که دارای گواهی شرکت طراح هستند برنده جایزه بین المللی کیفیت جهانی شده اند، می توانید به راحتی از این کیفیت بهره مند شوید. در شرکت ما که به مطالعات تحقیق و توسعه اهمیت زیادی می دهد، می توانید به هر سیستمی که می خواهید دسترسی داشته باشید، از سیستم های قفسه بندی صنعتی سبک گرفته تا گزینه های خودکار یا نیمه اتوماتیک. فرآیند ساخت قفسه نیز در سیستم‌هایی که با دقت زیادی با استفاده از فناوری جدید طراحی شده‌اند، با دقت کامل می‌شود. بنابراین، طرح های جدید و اصلی همچنان ظاهر می شوند. سیستم های صنعتی انبار توسط تیمی متخصص و مجرب تهیه می شود. شما می توانید از فرصت های ارائه شده توسط شرکت ما که به دلیل قابلیت اطمینان و کیفیت برتر آن بارها ذکر شده است، استفاده کنید و می توانید از پشتیبانی حرفه ای شرکت ما که توانسته در بین تولید کنندگان قفسه ها متمایز شود، بهره مند شوید. سیستم هایی که پس از گذراندن تست های مختلف با کیفیت بالا به دلخواه شما ارائه می شوند، توسط شرکت ما با سال ها تجربه و بدون هیچ گونه مصالحه ای ساخته شده اند. با رویکرد به موقع به نیازهای شما پاسخ می دهد. شرکت ما که همیشه ارائه بهترین ها را وظیفه خود می داند در هر نیازی همراه شما خواهد بود.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، انبار صنعتی ارزان غرب تهران کلیک کنید.

انبار صنعتی

۱ بازديد
مزایا - سرعت و قابلیت پیش بینی
اما چرا اصلاً کارآفرینان باید به جای ساختن خود به دنبال مکان در شهرک های صنعتی باشند. این کار نیز قابل انجام است، اما "ان پی پرپرتیز" معتقد است که اگر مساحت مورد نیاز بیش از 10000 متر مربع باشد و چنین امکانات تولیدی در لتونی وجود نداشته باشد، از نظر اقتصادی برای سازنده سودمند است که محل خود را بسازد.

اگر مساحت مورد نیاز کمتر باشد، پارک‌های صنعتی می‌توانند در مقایسه با ساختن خود مزیت‌های زیادی ارائه دهند.
«اول از همه، زمان. وقتی یک کارآفرین ایده ساخت کارخانه خود را حتی با کمک توسعه دهندگان پارک صنعتی به ذهنش می رسد، یعنی اگر مجبور نباشد خودش چیزی طراحی و بسازد، زمان می برد - از نیم سال تا یک سال.

اگر قرار است خودتان آن را بسازید، حداقل یک سال دیگر باید به این زمان اضافه شود. مزیت دیگر شهرک های صنعتی این است که برای شروع عملیات به سرمایه گذاری اولیه کمتری نیاز است.

سوم انعطاف پذیری و توانایی برآوردن نیازهای در حال تغییر است. به عنوان مثال، در ابتدا، یک کارآفرین به 1000 متر مربع، پس از یک سال 2000، پس از چند سال دیگر - 5000 متر مربع نیاز دارد.
«هنگام کار با پارک‌های صنعتی، مانور دادن با مساحت محل کار آسانی است و می‌توانید روی کار اصلی تمرکز کنید. در نهایت، و چهارم، قابل پیش‌بینی بودن هزینه‌ها – وقتی خودتان را می‌سازید، هرگز در مورد هزینه‌ها مطمئن نیستید، اما زمانی که محل را اجاره می‌کنید، می‌توانید هزینه‌ها را سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنید و آینده را دقیقاً پیش‌بینی کنید.

جانیس آبله می افزاید که زیرساخت ها و مزایای لجستیکی نیز باید به این لیست اضافه شود، زیرا پارک های "NP Properties" و بسیاری دیگر بر اساس کارخانه های دوران شوروی توسعه می یابند، بنابراین آنها دارای ارتباطات زیرساختی قدرتمندی (گاز، برق، آب) هستند. ، اما لجستیک از نظر توسعه دهنده همیشه سعی می کند آنها را در کنار مراکز حمل و نقل مهم قرار دهد.



همه چیز طلا نیست

با این حال، کاملاً اینطور نیست که هر سازنده ای بتواند به یک شهرک صنعتی برود.

"البته، محدودیت های خاصی وجود دارد - شرکت های لجستیک و تولید سبک می توانند مکان های واقعی را در چنین پارک هایی پیدا کنند - چاپخانه ها، مونتاژ و غیره. ج. P. Senkāns می‌گوید: - یعنی فعالیت‌هایی که باعث ایجاد صدا، بو و پیامدهای مهمی در محیط اطراف نمی‌شوند.

درست است، اگر مشتری به اندازه کافی بزرگ و جدی وجود داشت، مدیران شهرک‌های صنعتی می‌گویند ما حاضریم برای تولید «سنگین» هم تسهیلات ارائه کنیم.

J. Ābele به همین ترتیب می‌گوید: «همه پارک‌های ما در مناطقی با منطقه‌بندی R (تولید) واقع شده‌اند، جایی که تولید با فعالیت آلاینده مجاز است. اما مطمئناً ما مراقب هستیم که این نوع تولید مزاحمتی برای سایر مشتریان (مستاجرین) ما ایجاد نکند. ما سعی می کنیم هر درخواست مشتری خاص برای محل را به صورت جداگانه ارزیابی کنیم و راه حلی پیدا کنیم. به ندرت، اما این اتفاق می افتد که شما نیز باید امتناع کنید."

آخرین بررسی املاک و مستغلات Colliers International تأکید می کند که رونق در مناطق صنعتی در لتونی بیشتر ناشی از تقاضا و فعالیت شرکت های محلی است که 50 درصد آن توسط شرکت های لجستیک و پس از آن تولید کنندگان و بازرگانان ایجاد می شود.

بیشترین تقاضا برای محوطه های 1000 تا 2000 متر مربع است و تقاضای رو به رشد نیز در بخش زیر 1000 متر مربع است. اما در حال حاضر - صرف نظر از افزایش 30 درصدی پیش بینی شده در مناطق در سه سال آینده، پیش بینی کوتاه مدت این است - یافتن مناطق صنعتی در ریگا و پیریگا دشوار خواهد بود.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، انبار صنعتی ارزان کلیک کنید.

سرمابه گذاری در املاک صنعتی

۳ بازديد
چرا باید در املاک صنعتی سرمایه گذاری کنید؟
راه های بسیاری برای املاک صنعتی وجود دارد و خرید این نوع املاک می تواند یکی از سودآورترین راه ها برای سرمایه گذاری پول شما باشد. در مقایسه با بازار مسکونی بیش از حد متمرکز، نه تنها یافتن املاک صنعتی آسان‌تر است، بلکه پرداختن به آنها به عنوان مالک بسیار کمتر دردسر است.

املاک صنعتی به تعمیر و نگهداری بسیار کمتری نیاز دارند و مشاغل صنعتی تمایل به امضای اجاره نامه های بلندمدت دارند تا کسب و کار خود را به خوبی اداره کنند، که منجر به درآمد پایدار و طولانی مدت برای کمک به پرداخت وام مسکن در ساختمان می شود.

نرخ جای خالی بسیار پایین است، به این معنی که اگر گردش مالی وجود داشته باشد، یافتن مستاجر جدید نباید زمان زیادی ببرد، اما این بدان معناست که اگر بخواهید آن را بفروشید، نقد کردن دارایی شما آسان خواهد بود.

تقریباً همیشه یک کسب و کار یا سرمایه‌گذار به دنبال خرید ساختمان‌های صنعتی است و بر خلاف ملک مسکونی، برای فروش ساختمان شما نیازی به تعمیر یا بهسازی ساختمان نیست زیرا بازار املاک و مستغلات از سایر املاک مشابه اشباع نشده است.

تجارت

۳ بازديد
تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک نیز همچنان به رونق خود ادامه می دهد زیرا خرده فروشی سنتی آجر و ملات شاهد کاهش فروش از سوی مصرف کنندگانی است که ترجیحات خرید آنلاین خود را تغییر می دهند. شرکت‌هایی مانند آمازون اکنون می‌توانند محصولات خود را مستقیماً در چند ساعت به مشتریان برخی از مناطق شهری ارسال کنند.

تقریباً هر خرده‌فروش بزرگ دارای یک جزء آنلاین است، و با توسعه فناوری، تعداد بیشتری از این شرکت‌های بزرگ از واسطه‌ها خارج می‌شوند و عملیات خود را از داخل انجام می‌دهند، که تقاضای بیشتری برای فضای صنعتی ایجاد می‌کند.

چه چیزی باعث افزایش تقاضا برای املاک صنعتی می شود؟
املاک و مستغلات صنعتی برای چندین دهه در حال رشد بوده است، اما با ظهور پرینت سه بعدی و استفاده از روباتیک در تولید، کارهایی که قبلاً با دست انجام می‌شد، اکنون توسط سیستم‌های خودکار تکمیل می‌شوند که به طور قابل توجهی هزینه‌های نیروی کار را کاهش داده و تقاضا را افزایش می‌دهد. برای املاک صنعتی

از آنجایی که نیاز به نیروی انسانی در کارخانه‌های تولیدی در حال کاهش است، شرکت‌های بیشتری به دنبال بازگرداندن فعالیت‌های خود به ایالات متحده هستند، جایی که می‌توانند کالاهای خود را با هزینه کمتر تولید کنند.

معاملات تجاری و سیاست خارجی نیز بر کسب‌وکارها تأثیر می‌گذارند تا تولید خود را به کشور بازگردانند

ایالات متحده که در آن عملیات آنها می تواند از ثبات اقتصادی بیشتری برخوردار باشد و مشاغل بیشتری را به نیروی کار ایالات متحده ارائه دهد.

نمایشگاه صنعتی

۳ بازديد
نمایشگاه صنعتی


نمایشگاه های صنعتی کمی ترکیبی بین خرده فروشی و انبارداری هستند. این محصول به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد که کالاهای خود را در محیطی خرده‌فروشی‌تر و در عین حال حمل و نقل و توزیع نیز به نمایش بگذارند.

نمایشگاه ها اغلب در امتداد مناطق بین ایالتی قرار دارند که می توانند دید بالا و دسترسی آسان را برای مصرف کنندگان به دست آورند. به طور معمول حدود 50 درصد از فضای نمایشگاه ها به فروش اختصاص دارد.

این سایت ها برای تولید کنندگان مشاغل کوچک که کالاهای سفارشی می سازند (مانند فروشگاه چوب) جذاب هستند زیرا می توانند روند خود را به مشتریان خود نشان دهند و در هزینه های حمل و نقل و انبارداری صرفه جویی کنند.

تحقیق و توسعه


سایت های تحقیق و توسعه مانند سایر گروه های املاک صنعتی قادر به پذیرش طیف گسترده ای از کاربران هستند. این سایت‌ها گاهی اوقات ممکن است در دسته فضای انعطاف‌پذیر قرار بگیرند، زیرا می‌توانند ترکیبی ترکیبی از فضای اداری، انبار و تولید باشند.

معمولاً کاربران در زمینه هایی مانند الکترونیک، بیوتکنولوژی، مواد شیمیایی یا توسعه دارو هستند، اما هر کسی که در حال تحقیق در مورد محصولات یا علوم جدید است می تواند از آنها استفاده کند.

برخی از این خواص بسیار تخصصی هستند تا با نیازهای کاربران خاص با لوله کشی، تهویه و چیدمان های الکتریکی سفارشی مطابقت داشته باشند.

اغلب این نوع ساختمان‌ها در پارک‌های صنعتی یا در محوطه‌هایی قرار می‌گیرند که دارای عملیات مشابه دیگری هستند.

ساخت و ساز سنگین صنعتی

۳ بازديد
انبار فلکس


Flex Warehouse، همانطور که از نام آن پیداست، یک محصول صنعتی انعطاف پذیر است که ممکن است به راحتی طیف وسیعی از مصارف را در خود جای دهد. این انبارها معمولاً حداقل بخشی از فضای اداری متصل به انبار دارند و می توانند اندازه های گسترده ای داشته باشند تا برای مادر کوچک و لوله کش پاپ شما با توزیع کنندگان گرانیت منطقه ای و غیره مناسب باشند.

انبارهای فلکس در مناطق روستایی و همچنین مناطق شهری پرجمعیت وجود دارد. در مناطق شهری، این نوع املاک صنعتی اغلب به عنوان "صنعتی پر کردن" شناخته می شود.

Infill industrial یک راه عالی برای سرمایه گذاران CRE است تا پای خود را در املاک و مستغلات صنعتی خیس کنند زیرا این نوع املاک بسیار مورد توجه مستاجرین هستند و می توانند طیف گسترده ای از کاربران را در خود جای دهند.

ساخت سنگین
فضای تولید سنگین اغلب در شدیدترین مناطق صنعتی شهرداری ها به دلیل استفاده از ماشین آلات سنگین، مواد شیمیایی و نیازهای برق ایزوله می شود. جنرال موتورز و دوپونت را به عنوان مستاجر این نوع محصولات صنعتی در نظر بگیرید.

این نوع املاک اغلب متعلق به شرکت‌های ملی بزرگتر یا کاربران مالک محلی هستند، زیرا املاک صنعتی سنگین اغلب برای کاربر فعلی و نیازهای خاص آنها سفارشی می‌شوند.

مستاجرین تمایل دارند این سایت ها را برای مدت طولانی (گاهی چندین دهه) اشغال کنند، زیرا جابجایی چنین عملیات بزرگی بسیار ناخوشایند است، بنابراین اگر فرصتی برای مالکیت یک کارخانه تولیدی سنگین با مستاجری پیدا کنید، قطعاً این کار را انجام خواهد داد. فرصتی برای تحقیق باشد

ساخت و ساز صنعتی

۲ بازديد
ساخت و ساز صنعتی
ممکن است قبلاً تابلویی را روی یک قطعه زمین دیده باشید که روی آن نوشته شده است: «بساز به تناسب». ساخت مناسب تبلیغاتی برای مشاغلی است که ممکن است به دنبال فضایی برای شرکت خود باشند. در یک ساختمان مناسب، یک مالک زمین هزینه ساخت یک سازه را طبق مشخصات مستاجر پرداخت می کند و پس از تحویل ساختمان آن ساختمان را به مستاجر اجاره می دهد.

ساخت و ساز متناسب با گزینه ها می تواند برای صاحبان زمین های صنعتی عالی باشد زیرا نیازی به نگرانی در مورد نرخ جای خالی ندارید زیرا در حال حاضر مستاجر دارید. به عبارت دیگر، شما باید از شخصی به شما پول بدهد تا با ریسک کمتری نسبت به ساخت یک ساختمان سوداگرانه، به ساختمان شما ارزش بیافزایید.

با این حال، ساختمان‌های سوداگرانه می‌توانند راهی عالی برای افزودن ارزش به زمین شما باشند. ساختن «ساختمان مشخصات» به این معنی است که شما اساساً ساختمانی را به منظور عرضه فوری آن به بازار می‌سازید.

به عنوان مثال، اگر نرخ خالی برای فضای انبار عمومی در منطقه شما کم است، ممکن است عاقلانه باشد که با ارائه یک انبار کاملاً جدید به بازار، تقاضا را برآورده کنید. اگر بتوانید نیازی را که در بازار محلی شما وجود ندارد برطرف کنید، ساختمان‌های با مشخصات می‌توانند بسیار پرخطر باشند، اما همچنین بسیار سودآور هستند.

انبار عمده
خواص انبار فله بزرگترین محصول صنعتی است و معمولاً در محدوده 50,000 تا 1,000,000 فوت مربع قرار دارد.

اکثر انبارهای فله خارج از مناطق مترو واقع شده اند زیرا بیشتر آنها ردپای فوق العاده بزرگی دارند، اگرچه برخی از شرکت های بزرگتر مانند آمازون شروع به ساخت انبارهای صنعتی چند طبقه برای استفاده از زمین های کمتر کرده اند.

مستأجران انبارهای فله گاهی کالاها را مستقیماً برای مصرف کنندگان ارسال می کنند، اما اغلب این انبارها عمدتاً برای ذخیره کالاهای فله طراحی شده اند و به عنوان زنجیره تامین اصلی برای بسیاری از خرده فروشان و توزیع کنندگان عمل می کنند.