رهن کارگاه صنعتی در فتح

۲ بازديد
رهن صنعتی، همانطور که از نامش پیداست، رهنی است که مخصوصاً برای یک ملک صنعتی دریافت می شود. این نوع خواص می تواند شامل کارخانه های تولیدی، کارخانه ها، کارگاه ها، واحدهای ذخیره سازی یا انبارها باشد. آنها معمولاً در منطقه یک شهر یا شهرک به طور خاص برای استفاده صنعتی قرار دارند.

دلایل زیادی برای خرید ساختمان برای مصارف صنعتی وجود دارد. ممکن است بخواهید به طور فعال از آن استفاده کنید و کسب و کار موجود را در اختیار بگیرید، یا ممکن است بخواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. ممکن است بخواهید ساختمان را برای کاربری دیگر یا به عنوان سرمایه گذاری برای فروش مجدد بازسازی کنید. دلایل شما برای خرید هر چه باشد، می توانید برای وام مسکن صنعتی ملک درخواست دهید.

رهن های صنعتی در واقع در دسته وام های تجاری قرار می گیرند. رهن تجاری رهن هر نوع ملکی است که برای درآمدزایی باشد. با این حال، رهن تجاری می تواند واحد مسکونی در ساختمان داشته باشد، در حالی که رهن صنعتی نمی تواند.

خرید ملک صنعتی تقریباً مانند خرید هر ملک دیگری است. یک مکان خوب برای شروع، یافتن یک مشاور املاک است که متخصص در املاک صنعتی باشد. خود درخواست وام مسکن جایی است که فرآیند با خرید ملک مسکونی متفاوت است.

علاوه بر سوابق مالی، رتبه اعتباری و سایر اطلاعات مورد نیاز وام دهنده، از شما خواسته می شود اسناد مربوط به ساختمان و تجارت را ارائه دهید. اینها می‌توانند شامل طرح‌های تجاری، گزارش‌های محیطی، و اگر قبلاً کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید، تاریخچه آن کسب‌وکار باشد. همه این عوامل بر موفقیت شما در هنگام تایید وام مسکن صنعتی تاثیر می گذارد.

به طور کلی، به استثنای چند مورد، فرآیند مشابه درخواست وام مسکن برای یک ملک مسکونی است. هنگامی که پیشنهاد وام مسکن خود را در یک ملک صنعتی دریافت کردید، می توانید ادامه دهید و با وکیل املاک خود آن را بررسی کنید. پس از تنظیم و تایید قراردادها، می توانید نسبت به پرداخت سپرده خود و تکمیل خرید اقدام کنید.

به دلیل ماهیت املاک صنعتی، ممکن است هزینه های بسته شدن اضافی مرتبط با وام مسکن مانند گزارش های اثرات زیست محیطی وجود داشته باشد. اگر این یک نگرانی است، قبل از ادامه خرید، مطمئن شوید که دقیقاً متوجه شده اید که این هزینه های بسته شدن چقدر خواهد بود.

با وام مسکن صنعتی، شما می توانید از کارگزار وام مسکن برای یافتن بهترین نرخ های ممکن بهره مند شوید. مانند مشاور املاک خود، باید به دنبال یک دلال وام مسکن باشید که در بررسی نکات و جزئیات رهن و املاک صنعتی با تجربه باشد. همین امروز با وام مسکن نورث وود تماس بگیرید تا با یکی از کارشناسان وام مسکن صنعتی ما وقت ملاقات بگذارید!

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، رهن کارگاه صنعتی در فتح کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.