انبار صنعتی

املاک صنعتی

انبار صنعتی

۲ بازديد
مزایا - سرعت و قابلیت پیش بینی
اما چرا اصلاً کارآفرینان باید به جای ساختن خود به دنبال مکان در شهرک های صنعتی باشند. این کار نیز قابل انجام است، اما "ان پی پرپرتیز" معتقد است که اگر مساحت مورد نیاز بیش از 10000 متر مربع باشد و چنین امکانات تولیدی در لتونی وجود نداشته باشد، از نظر اقتصادی برای سازنده سودمند است که محل خود را بسازد.

اگر مساحت مورد نیاز کمتر باشد، پارک‌های صنعتی می‌توانند در مقایسه با ساختن خود مزیت‌های زیادی ارائه دهند.
«اول از همه، زمان. وقتی یک کارآفرین ایده ساخت کارخانه خود را حتی با کمک توسعه دهندگان پارک صنعتی به ذهنش می رسد، یعنی اگر مجبور نباشد خودش چیزی طراحی و بسازد، زمان می برد - از نیم سال تا یک سال.

اگر قرار است خودتان آن را بسازید، حداقل یک سال دیگر باید به این زمان اضافه شود. مزیت دیگر شهرک های صنعتی این است که برای شروع عملیات به سرمایه گذاری اولیه کمتری نیاز است.

سوم انعطاف پذیری و توانایی برآوردن نیازهای در حال تغییر است. به عنوان مثال، در ابتدا، یک کارآفرین به 1000 متر مربع، پس از یک سال 2000، پس از چند سال دیگر - 5000 متر مربع نیاز دارد.
«هنگام کار با پارک‌های صنعتی، مانور دادن با مساحت محل کار آسانی است و می‌توانید روی کار اصلی تمرکز کنید. در نهایت، و چهارم، قابل پیش‌بینی بودن هزینه‌ها – وقتی خودتان را می‌سازید، هرگز در مورد هزینه‌ها مطمئن نیستید، اما زمانی که محل را اجاره می‌کنید، می‌توانید هزینه‌ها را سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنید و آینده را دقیقاً پیش‌بینی کنید.

جانیس آبله می افزاید که زیرساخت ها و مزایای لجستیکی نیز باید به این لیست اضافه شود، زیرا پارک های "NP Properties" و بسیاری دیگر بر اساس کارخانه های دوران شوروی توسعه می یابند، بنابراین آنها دارای ارتباطات زیرساختی قدرتمندی (گاز، برق، آب) هستند. ، اما لجستیک از نظر توسعه دهنده همیشه سعی می کند آنها را در کنار مراکز حمل و نقل مهم قرار دهد.



همه چیز طلا نیست

با این حال، کاملاً اینطور نیست که هر سازنده ای بتواند به یک شهرک صنعتی برود.

"البته، محدودیت های خاصی وجود دارد - شرکت های لجستیک و تولید سبک می توانند مکان های واقعی را در چنین پارک هایی پیدا کنند - چاپخانه ها، مونتاژ و غیره. ج. P. Senkāns می‌گوید: - یعنی فعالیت‌هایی که باعث ایجاد صدا، بو و پیامدهای مهمی در محیط اطراف نمی‌شوند.

درست است، اگر مشتری به اندازه کافی بزرگ و جدی وجود داشت، مدیران شهرک‌های صنعتی می‌گویند ما حاضریم برای تولید «سنگین» هم تسهیلات ارائه کنیم.

J. Ābele به همین ترتیب می‌گوید: «همه پارک‌های ما در مناطقی با منطقه‌بندی R (تولید) واقع شده‌اند، جایی که تولید با فعالیت آلاینده مجاز است. اما مطمئناً ما مراقب هستیم که این نوع تولید مزاحمتی برای سایر مشتریان (مستاجرین) ما ایجاد نکند. ما سعی می کنیم هر درخواست مشتری خاص برای محل را به صورت جداگانه ارزیابی کنیم و راه حلی پیدا کنیم. به ندرت، اما این اتفاق می افتد که شما نیز باید امتناع کنید."

آخرین بررسی املاک و مستغلات Colliers International تأکید می کند که رونق در مناطق صنعتی در لتونی بیشتر ناشی از تقاضا و فعالیت شرکت های محلی است که 50 درصد آن توسط شرکت های لجستیک و پس از آن تولید کنندگان و بازرگانان ایجاد می شود.

بیشترین تقاضا برای محوطه های 1000 تا 2000 متر مربع است و تقاضای رو به رشد نیز در بخش زیر 1000 متر مربع است. اما در حال حاضر - صرف نظر از افزایش 30 درصدی پیش بینی شده در مناطق در سه سال آینده، پیش بینی کوتاه مدت این است - یافتن مناطق صنعتی در ریگا و پیریگا دشوار خواهد بود.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، انبار صنعتی ارزان کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.